søndag 19. desember 2010

En stille stund..

Det er stor glede i å ha en liten kvalitetsstund, for meg selv, i pc kroken tidlig en søndag morgen :)
Det er fjerde søndag i advent nå, og snart blir det jaggu meg julaften!
Jeg gleder meg stort (og krysser fingre for snarlig bedring av helbredet.. sutre, sutre..) mens jeg nyter stearinlysene, kaffekoppen min og at barne tv kjører litt i bakgrunnen, slik at Mattias også får en rolig start ;)
Han ser vel relativt avslappet ut der han "sitter"? He he..Det er ok å av og til se barne tv om morgenen, DET synes i hvert fall jeg :D

3 kommentarer:

  1. Det er godt å høre om alle som tar seg tid til å slappe av.

    Selv har jeg ligget en uke på sykehuset, men har ikke noen panikk med tanke på at julaften nærmer seg med stormskritt. Mange planer er gått i vasken, som f.eks. julemarkedet. Derfor har jeg lagt en del smykker ut på supersalg på bloggen min.

    I kveld prioriterer jeg julekonsert.

    Ha en flott søndag videre.

    Klem

    SvarSlett
  2. Du er ikke alene om det..
    Ha en fin søndag..

    SvarSlett
  3. Hei!! Trivelig at du stakk innom hos meg:)
    Her kommer det ei enkel oppskrift på islykter. Fyll ballonger med vann, og la de ligge ute til de blir harde, men ikke gjennomfrosset. Du skal høre at det skvulper inni om du rister på de. Klipp av ballongen , og bruk et kosteskaft e.l og kakk et hull i kula. Tøm ut vannet som er igjen inni, og vips har du ei fin rund islykt. Jeg har et innlegg om det på bloggen min som du kan se på:)
    Ha en fin dag! Og ei riktig God Jul!!

    SvarSlett