onsdag 29. juni 2011

Effektiv avlslappning?!

I natt har min kjære Mattias sovet hos mormor, og i en rar boble av uvante muligheter til å gjøre ting "alene", fant jeg frem symaskinen igjen i går :)

Jeg er jo fortsatt helt i nybegynnerfasen av sykarrieren min, så det er fortsatt relativt enkle ting som produseres, og hva er vel da bedre enn å lage ting til babyrommet?
Denne vimpelen startet jeg på for en stund siden, og nå er den endelig klar.
(Den må ligge sånn på sofaen til jeg finner ut hvor vugge og andre ting skal være på rommet hennes, men så er den klar til å henges opp.) På rommet hennes vil jeg ha litt elefanttema, så da var det jo kjapt gjort og sy et nytt putetrekk av dette lekre elefantstoffet fra stoff og stil.
Etterpå benyttet jeg anledningen til å bløtlegge meg i badekaret og endelig fullføre Sarah Blædels siste krimroman, før det bar bort til venninnen på klubb :)

Snakk om utnyttelse av tiden!

1 kommentar:

  1. Det er flotte ting du har sydd. Er det ikke herlig å bære gjøre det man har lyst til?

    Festlig med elefanttema på rommet.

    Klem

    SvarSlett