onsdag 24. august 2011

Babyklar

Tiden har flydd, og i dag er det kun 1 måned til termin for babyjenten våres :) Jeg er begynt å bli litt sleten og blir mer og mer klar for at hun skal komme ut for hver dag som går.

Nå er vi til og med snart ferdige med alt det praktiske...

I god husmor/venteånd har jeg prøvd meg på å strikke ammeinnlegg selv, i ren ull, og pyntet dem med fargerike blomster (stoffet er gjenbrukt av en babykjole som var blitt flekkete). Jeg synes de ble søte da, men vil vente med å strikke flere til jeg ser om de funker i "virkeligheten".
Ellers er enda et teppe klart til babyen, og nå ligger det tre ulike ullpledd i ulik tykkelse og farger klar i skapet :)
Om et par småting er rommet klart, og da kommer det, selvsagt, babyrominnlegg her også!

2 kommentarer:

  1. Da nærmer det seg! Kule ammeinnlegg:)

    SvarSlett
  2. Produktiv dame! Hvis de funker legger jeg inn en bestilling!

    SvarSlett