torsdag 24. november 2011

En typisk dag i mammaperm...



En typisk dag starter kl 05.00 her i huset. Mor tusler rundt i joggedrakt og drikker kaffe og rydder litt.
Ungene går gjerne i pysjen (i minst) 2 timer.
Ellers lekes og koses det en del.

Mattias pynter seg med solbriller som er arvet til Silje (de er lilla) men som Mattias elsker fordi de er make til de venninnen hans i barnehagen har.

Hvis anledningen byr seg sitter Mattias med enten min mac eller med en Ipad, hvor han bestemt forteller at: "Det er MIN Ipad!!!"
(Her gir jeg han nesten rett i og med at han fatter mer av Ipaden enn jeg gjør, men mannen i huset har vel allikevel første rett på den...)

Nå er gutten i barnehagen, jenten og moren badet og stellt og huset er vasket - og da er klokken 10 ??!!??

Hvem har sagt det er et slaraffenliv å være i permisjon??

Nå skal det ammes litt så besøker vi vel mormor tenker jeg :) Ha en strålende dag alle som en :)

2 kommentarer:

  1. jaja - sånn har noen det i permisjon. Kan ikke huske noen gang at huset var strøkent.. ;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg,takk for koselig kommentar inne hos meg;) Ha en fin helg som komer, klem Wilhelmine

    SvarSlett