onsdag 16. november 2011

Sjarmtroll

Etter en søvnløs ( i hvert fall føles det slik) natt, har tøtto vært helt utslått i dag.

Nettene her i huset er ikke stabile enda, og det går litt i rykk og napp med den sovingen. Det føles litt som et skritt frem og to tilbake. I helgen sov hun fra ca midnatt til mellom 5-6 om morgenen, for litt mat før ny runde med 3-4 timers søvn. Slik var det 3 dager i trekk, men etter det har det vært noe rot.

Hun sovnet ikke før kl 3.30 i natt og våknet alt kl 6 for ny runde med mat, og siden har hun stort sett sovet eller spist. I kveld skal jeg holde sjarmtrollparty, og gleder meg til å se alle de spennende lekene og spillene de selger.

Mens jeg venter (og Silje alikevel ligger helt utslått i sengen) har jeg bakt både ostekake og kyllingpai. Begge er laget med utgangspunkt i de oppskriftene jeg linker til men modifisert for å passe til mitt kjøleskap :)

Paien måtte vi nok ta til middag, men om det kommer noen svært sultne gjester kan de nok få en smakebit på restene...
Nå er det bare å vente på gjester og partyholder, så kan jeg kooose meg!

4 kommentarer:

  1. Lykke til med party! Hun er jo så liten ennå, det går seg til med soving etterhvert:)

    SvarSlett
  2. Takk :) ja, det er godt å vite at dette er en periode. Og hun er jo så himla skjønn at vi trenger ikke så mye søvn :)

    SvarSlett
  3. Det er slitsomt med sånne perioder! Så kjekt med sjarmtrollparty! og god mat;)

    SvarSlett
  4. Og ostekaken var bare fantastisk god!!!

    SvarSlett