tirsdag 2. oktober 2012

Feriestress...



Ja, som skoleansatt, står jo høstferien for døren til helgen. ("Heldigvis" har jeg en ekstra helgejobb, slik at ferieuken ikke blir for lang...) Men det er ikke barebare å ha ferie en hel uke!!!

Nå har vi jo ingen poteter å grave opp, og de stakkars få gulerøttene vi hadde er både opp"dratt" og spist, så da er det jo at jeg begynner å planlegge alt mulig jeg nok skal få tid til i løpet av uken...

 Jeg rekker heeeeelt sikkert å vaske ned kjøkkenet feks! I tillegg til husavasken. Vi MÅ jo bare ha liggebesøk en dag og, for det ER jo så gøy!! Jeg får sikkert litt ekstra tid til å trene og, og sikkert bake noe godt med ungene!! Også var det Akvarie-tur da, og gjerne en tur i Skogen, og så må jo mor slappe av og ta et kafebesøk med venninnene, også hadde det jo vært kjekt å få hjulpet søsteren min med malingen, og hadde vi ikke noe vi skulle ha malt foresten!?!

Jepp: Ferien er ikke startet en gang, og jeg er helt svett allerede!!!!!!

Det er jamen meg godt at det ikke er ferie enda.....

Jeg krysser fingre for at vi rekker en tur på Akvariet i det minste, for jeg HAR veldig lyst å se sjøløvene ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar