tirsdag 30. oktober 2012

Putekos

Jeg har siklet en stund over denne nydelige puten fra Bloomingville, og i dag har den funnet sin plass i sofakroken min :) Jeg elsker den egentlig, men har stusset ved å kjøpe den fordi grått ikke blir heelt perfekt i min sofakrok. Men noen ganger må man kort og godt kjøpe noe som er perfekt i seg selv uten at den passer perfekt inn ;)

Mattias synes i hvert fall den passer helt perfekt inn under sofabordet (bedre kjent som "Mattias´hytte") mens han ser Sauen Shaun på Ipaden....

Og det er jo veldig viktig at en ting kan brukes flere steder ;)

Denne funker i hvert fall som putekos under bordet, pynt i sofakrok og putekrig på gulvet.

1 kommentar:

  1. Kjempefin pute - jeg er så betatt av alle Bloomingville putene.
    Og så ser jeg at du har hatt en koselig tur til København - så bra. Jentetur er tingen!
    Klem, og fin kveld til deg :-)

    SvarSlett