søndag 11. november 2012

Hvem er du?

Hvem er du?? Spurte nettopp Pia i sin blogg... Jeg selv har lest Pias blogg i over 3 år, vi kommenterer der vi synes det passer, og vet jo på flere måter litt om hverandres liv, hverandres barn, hus og interresser. Men vet man mer om leserne sine enn som så?

For min del, kan jeg jo først fortelle dere hvem jeg er :)



Først og fremst er jeg mor til mine vakre sjarmtroll, med lopper i blodet. Det er nok også først og fremst dem bloggen min handler om.

Jeg er 33 år gammel askøystril (øy utenfor Bergen), som flyttet til Danmark for å finne kjærligheten i mitt liv - eller rettere sagt fant jeg ham mens jeg bodde her, men jeg ville ikke slippe ham, så jeg for etter ham.. (De som kjenner meg kan nok skrive under på at jeg kan være litt impulsiv av og til - og dette var nok et klart tilfelle av vellykket imuplsivitet...)

Jeg er psykiatrisk hjelpepleier og barne og ungdomsarbeider, som pt. jobber på Askøy videregående skole, i flere ulike klasser, men hovedsaklig på byggfag.

Hobbyene mine er å trene, strikking, litt sying, familie og venner og blogging.
Bloggeriet mitt startet da jeg ble mor, slik at min kjære svigerfamilie lettere kan følge utviklingen her i huset.

Men nå: HVEM ER DU??


Supetr om du skriver 5-10 setninger om deg... Det hadde jeg satt pris på ;)

2 kommentarer:

  1. He he, du vet vel hvem jeg er, men kan jo skrive det: Pia, 41 år, gift, fire barn, lærer.

    SvarSlett
  2. Jeg heter Hilde,34 år,mamma til to gutter,5 år og minstemann på snart 8 mnd. Utd førskolelærer,men er for øyeblikket i permisjon:-) Koselig å lese bloggen din,skjønne barn!

    SvarSlett