tirsdag 20. november 2012

Siste i strikk

Jeg går jo nærmest bananas når jeg ikke har noe å strikke på. (Jeg var faktisk på et kurs forleden, der foreleseren sa at "slike strikkedamer som meg" ofte har skjult ADHD..) Og når rett skal være rett, kan jo det godt være - for jeg har IKKE SJANS til å "bare" sitte i sofaen og se tv eller prate, jeg MÅ gjøre noe annet samtidig...

Fordelen er jo at jeg er produktiv da ;)

Jeg har strikket julegaver til alle som jobber i barnehageavdelingen vår, et par andre julegaver og denne lekre vesten i tynn alpakka til Siljemor. Og det er leenge til jul ;)

Er hun ikke bare skjønn?


5 kommentarer:

  1. Jeg har langt fra ADHD, men er som deg; avhengig av å ha strikketøy når jeg ser på tv ;) Er altfor glad i tv-en og dersom jeg gjør noe kreativt imens, kan jeg jo unnskylde meg med at jeg gjør noe konstruktivt :))) Det blir mange strikkede julegaver fra denne kanten også.
    Herlig liten frøken her :)

    Supre bilder fra julekortfotograferingen! Det er ofte ganske utfordrende å få alle til å sitte stille, se i kamera og gjerne smile - samtidig... Syns godt du kan bruke disse bildene ;) Ville nok fremkalt noen smil :)

    SvarSlett
  2. He he, ja det er godt at det er flere som meg :) Ja, et par av de bildene kommer med på julekort i år ja ;) Heldigvis fikk vi et par ordentlig finr og - så til sammen blir det knall!

    SvarSlett
  3. Så flink du er da! Imponert..
    Jeg prøver å bli venner med strikkepinnene, men enn så lenge har jeg ingen problemer med å bare sitte i sofaen å ikke gjøre noe ;)

    SvarSlett
  4. Hun er skjønn, ja! Tusen takk for fin bok som dukka opp i går:)

    SvarSlett