mandag 17. juni 2013

Sååå zen!!

Vi har sånn ca 20 meter bed utenfor her (kanskje mer eller mindre, men skal jeg tippe blir det 20 meter...)

Jeg har et stykke til jordbær og nytteplanter, langsiden til roser og blomster i diverse former og farger, og NÅ er mannens hjørne også ferdig!

Han hadde en plan for det hjørnet, og jeg har prøvd veldig masse å ikke blande meg eller mase FOR masse på når det blir ferdig. Men nå i helgen har jeg liksom sagt sånn "jamen, du kan jo jobbe litt ute med bedet ditt? Nå har vi jo tid....)
Og voila: Etter 3 dager med håndmuring for å lage ulike nivåer, en kjapp tur på hagesenteret og litt jord under fingrene - så er det sånn, i første omgang, ferdig!!

Det ble flott med murene og nivåene, og jeg vet han har planer om litt bambus og noe greier baki der som er litt stort, og det fremste hjørnet mangler også beplantning. Meen Rom ble jo ikke bygget på en dag, og nå er vi snart på ferie, så det er supert at han ble såå ferdig før vi skulle dra. Det hadde vi ikke trodd egentlig :)

Nå kan vi også være litt sånn derre Zen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar