lørdag 14. mai 2011

loppefangst!

Det har blitt altfor lite loppiser på meg så langt i år. DET er jeg relativt misfornøyd med, meeen jeg er jo litt er fornøyd med at de få jeg kommer meg på gir litt utbytte. (Dvs. utenom vafler og kake...)
Dagens var på Florvåg barneskole og ble arrangert av en 9´de klasse til inntekt for klassetur.
(noe jeg personlig synes er mye mer genialt enn å måtte prakke på diverse naboer og slektninger disse evindelige kakeboksene, de ellers går rundt og selger...)
I dag fikk jeg disse tre bøkene (som ser helt ubrukte ut) og en cdmappe med diverse lydbøker i, til en femtilapp! DET er moro det :)I tillegg fant jeg meg et nytt pizzafat. Det jeg har hadde kun ett bein igjen, og vi lager jo hjemmelaget pizza nesten hver helg, så da er det digg å ha et ordentlig fat liksom. Jeg synes dette fatet var superfint,og blir mer og mer glad i det ettersom jeg har sett på det flere ganger :)I tillegg oppførte Mattias seg eksemplarisk, var ekstremt tålmodig og spiste masse vaffel - akkurat slik 2-åringer skal når de er tvunget på loppis på en lørdag ;)

2 kommentarer:

  1. Mye flott - bøkene er jo supre!

    SvarSlett
  2. supert loppis kupp.. spesielt fine cd- mappen full i spill, cd`er og filmer :)

    SvarSlett