onsdag 8. februar 2012

Saaalg :)


Jeg digger salg!
Jeg digger nettbutikker og
jeg digger kvalitetsklær til ungene!

Hva er da bedre enn å få alt på en gang?!

Kort sagt er jeg superfornøyd over at det lå en pakke fra Lekmer og ventet på meg i dag.

Inni den lå det litt diverse smått og godt, i tillegg til stilige høstjakker til de søte små (ja, jeg vet jeg er tidlig ute, men det er det som er trikset med salg...) og ny joggedrakt til Mattias. Han var
superstolt over nye klær (med cars på og greier
og greier - alt man gjør for å glede de små ...), og insisterte på å trekke det på seg med en gang!

Det er jo fint og flott, og etter ca 5 minutter med glede over nye klær oppdaget han det ALLER
GØYESTE!!

KASSEN!!!

Dermed var det, atter en gang, bevist: Barn krever lite, og fortsatt er en tom pappkasse blandt topp 3 på listen over mest populære leketøy!!
(og det er rent faktisk sant også, i følge en artikkel jeg leste her en dag)

Er det ikke rart??

Jeg synes det er godt jeg, at noen ting forblir uendret ;)

Er du flink å utnytte salget?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar