torsdag 7. juni 2012

Bare barnemat..

Jeg var så utrolig flink da Mattias var baby, at jeg knapt nok kjøpte et eneste middagsglass ferdig. Jeg kokte, moste, frøs og styrte på (det var jo kjekt og da..) men hjelpes for en jobb ;)

Som tobarnsmor lever jeg livet lettere og prioriterer annerledes (tiden kan brukes til så mangt annet enn å lage mat, blogge feks..) Så nå går det i ferdige middagsglass og pulvergrøt. Jeg vet jo egentlig at de ferdige produktene er vel så bra som hjemmelaget, så jeg gjør det med verdens letteste samvittighet!

Jeg er jo blitt buzzador også, og fikk et brett med smaksprøver på 8 måneders glass fra Nestle, som jeg har delt ut til babyer i den alderen i vennekretsen. Silje fikk smake "sitt" prøveglass i dag. Jeg må si (for jeg smaker alltid selv og selvsagt, nysgjerrig som jeg er...) at det både ser sunt ut og smaker godt. Silje så i hvert fall ut til å like det også :)

I dag har det endelig kommet sol igjen så vi har sittet ute og spist middag, kost oss i solen med Mormor og bestefar på middagsbesøk.

Mattias er jo og så herlig for tiden. Han har en periode der han sier og gjør så mye morsomt, dummer seg og har virkelig fått en egen sans for humor. Det er utrolig kjekt! I dag har han "jobbet" masse med å "fikse" alle hagestolene våre...

Så fikk han nå tiden til å gå med det liksom ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar