søndag 2. desember 2012

Advent

Ja, jeg ser jo at det er gått 2 uker.... Jeg har vært innom noen av dere og sett hva dere gjør på i løpet av disse ukene, men selv har jeg ikke hatt mye tid og overskudd til å skrive stort. Silje og meg har "kost" oss med omgangssyke, og da er det ikke mye blogging som står i hodet på en ;)

Silje har faktisk, fortsatt(!) diare, og jeg begynner nå å bli litt bekymret over hvor lenge DET går an?! Nå er det 14 dager siden hun begynte med å kaste opp, og det hadde jo faktisk vært litt kjekt om vi snart kunne være friskmeldte hele familien. Takket være min gode nabo og min mor har nå disse ukene gått og, for det er jaggu ikke lett å få kabalen med syke barn til å gå opp med jobb og resten av verden.

Men men, i dag kooser vi oss bare :) En helt avtalefri søndag ligger foran oss!
Ungene med frokost i pysjen og mor med kaffe i julekoppen sin, også i pysjen. Og hvem vet hvor lenge vi går rundt i pysjen i dag?  Kanskje tar vi bare kjeledressen på utenpå pysjen etterpå når vi skal ut å leke i snøen?

Det ligger et fint snøteppe utenfor, stjernen er tent i vinduet og aventslyset brenner. Nå er det godt å kjenne julestemning som sniker seg inn :)

Nyt søndagen :)

1 kommentar:

  1. høres ut som en deilig start på dagen! Gleder meg til å treffe disse søte små igjen (og så deg også, så klart). Leeenge siden nå!

    -Katrine

    SvarSlett