søndag 6. oktober 2013

Rekreasjon

Etter et langt bloggeopphold, av årsaker som jeg tror jeg vil vende tilbake til om en stund, når jeg føler meg klar til det, er jeg klar for å entre blogglandia igjen! Svigermor sa at hun savner bloggen min, for å følge med litt på ungene og oss, og da må jeg jo gjøre som svigermor sier :)



Det er tid for høstferie - og her i gården står det rekreasjon på tapetet!
Jeg avspaserte fredag og startet ferien alt da, med å sette oss på danskebåten - retning Gøttrup!

Når man entrer Gøttrup, Danmarks kedeligste by (som den rent faktisk er kåret som...), er det kun fred og ro som siger over en. (ro, kanskje litt iblandet det jeg kaller "lukten av Danmark" Ricco kaller det dog "lukten av penger", men rent faktisk er det vel lukten av kulort......)

Dagene i søvnige og koselige Gøttrup går med til turer, lek, familie og (altfor) god mat! Det er virkelig ferie på sitt beste, for her ute har jeg ikke annet valg enn å gire ned og slappe av litt. Noe jeg virkelig også trenger noen ganger.

Jeg sover alltid så godt her ute, og merker bare, etter halvannet døgn hvordan skuldrene senker seg, og hvordan barna også er mer harmoniske og glade :)

Det er deilig!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar