torsdag 31. mars 2011

Verdens mest bortbrelte 32 åring?

Er jeg verdens mest bortbrelte 32 åring?
Akkurat nå tror jeg svaret må bli, et stort og smilende: JA!!!

I opptil 3 uker nå har jeg jevnlig avlagt ekstravisitter hos mine foreldre for å sy ferdig dette teppet til min venninne. (Og sant det ble flott?!)Det har egentlig vært en koselig greie det (selv om det selvsagt er litt mer tiltak og sette seg til symaskinen når du først må kjøre i ti minutter...). (I tillegg til å få sy og få hjelp til å sy) har besøkene medført goder som:
Kaffe servert ved ankomst.
Middag til hele familien.
Pappa har laget fleskepannekaker til meg mens jeg har sydd.
Mamma og pappa har passet Mattias mens jeg har sydd.

Så særlig slitsomt har jeg ikke hatt det under disse sybesøkene...

Meeen... Nå har min pappa (som nok mener at jeg er gammel nok til å ha egen symaskin?) bestilt denne tøffe symaskinen til meg!!!Helt uten at jeg visste det :)

Jeg er helt sikkert en av de mest bortbrelte voksne døtrene som spankulerer rundt for tiden, og til det sier jeg bare:
Heldige meg :-D

Nå gleder jeg meg bare stort til de leverer maskinen og jeg kan starte på noe nytt :)

4 kommentarer:

  1. Den kommer i ettermiddag, da må du servere noe godt til oss.

    SvarSlett
  2. Jeg så teppet, og overskriften...og trodde først den var myntet på meg! For er jo litt bortbrelt jeg også, som får så fint teppe!
    Men sånn bortsett fra det: utrolig fin symaskin! Og dessuten fortjener du å være bortskjemt - det kalles karma :)

    Mona

    SvarSlett
  3. Hehehe, det hørtes egentlig ganske herlig ut å bli oppvartet på denne måten :)

    Jeg er foresten med i klubben. Jeg og 2 av mine søstre (samt min datter) har fått påspandert tur til Kreta av fatter`n og frue, og reiser om under en måned.
    Kjenner egentlig at det er helt greit å bli skjemt bort litt selv om man er 30+ :))

    SvarSlett
  4. Teppet var virkelig lekkert, og jeg vil ikke kalle deg bortbrelt, men heldig. Og det fremgår jo tydelig at du setter stor pris på all hjelpen du har fått.

    Gratulerer så mye med symaskinen. Det skal bli kjekt å se hva du tryller fram etter hvert.

    Klem

    SvarSlett