fredag 16. september 2011

Middagtips?

Jeg er begynt å bli matlei for tiden, og har jo plutselig tid (om ikke overskudd) til å finne på noe nytt! Så nå har jeg prøvd meg på en ny greie.

(Ehe... Ny greie for meg da i hvert fall...)
Jeg har ikke lagd stort av paier/tærter o.l. tidligere og har nå herved lyktes i å smelle sammen en nydelig kyllingpai, heeelt fra bunnen av.
Nå er det kanskje ikke det helt imponerende å mestre en butterdeig (som faktisk kun er mel, smør og vann), kutte noe sopp, vårløk, chili, hvitløk, kylling og hjemmedyrka (på vaskerommet..)
tomater, og slenge over noen egg vispet sammen med melk og krydder?
Men JEG er i hvert fall fornøyd :) - Og bare så det er sagt klagde ikke mannen i huset over maten heller. Så herved, er et stk middagstips servert :)

2 kommentarer:

  1. Kan godt skjønne at mannen var fornøyd, for dette ser himmelsk ut.

    Klem fra Astrid (Smykkas)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg var jo ikke så lite fornøyd selv heller da ;)

    SvarSlett