søndag 18. september 2011

Nytt hus underveis!!

Ja, der var startskuddet for Mattiasen sitt nye lekehus gått!
Fredagen brukte min gode far og hans beste venn timesvis på å lage stenderverk, og rammen rundt det som skal bli goguttens eget "lille rede".
Resten av helgen har Mattias slept diverse naboer og familiemedlemmer (og til og med prøvd å tvinge katten...) på diverse besøk i "huset mitt" som han så fint kaller det. Nå gleder vi oss bare til huset er helt ferdig! Mest sansynlig blir det i morgen, høyst tirsdag, at han kan "flytte inn".

Da venter det, selvsagt, stor innflytningsfest med boller og saft :)
Han vil nok stå inni der, på kjøkkenet sitt, og nyte havutsikten som han får fra vinduet sitt - I det minste håper jeg det siden huset hans stjeler den havutsikten jeg hadde fra kjøkkenvinduet mitt...

2 kommentarer:

  1. Her vil han nok kose seg ja!
    Du er jammen snill som lar noen stjele havutsikten din, det hadde ligget langt inne hos meg som dessverre ikke kan se havet herifra.

    Lykke til videre med byggingen.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Du kan skjønne dette er stas for en liten prins. Mine barnebarn har fått gjestehytten til lekehus, og det er veldig populært. Gleder meg til å se prinseboligen ferdig.

    Klem

    SvarSlett