lørdag 17. mars 2012

Buzzing og barn


Buzzadoren Lilli is in the house ;)
Tenkte det var en kjekk ting å vie tid på, og sjekke ut nye produkter vha, å buzze om de. Derved meldte jeg meg som buzzador, og nå har jeg fått 10 små tuber og en stor med Bephanten. I utgangspunktet en salve for å lindre og forebygge såre rumper (og det er den og utmerket til), men da jeg ble bedt om å blogge litt om bruken av den, var ikke såre barnerumper det jeg ville vise dere ;)

Den passer nemlig også perfekt til å lindre og forebygge andre sår... Som: Mattias`forkjølelsessår under nesen, eller såre lepper!!

I tilleg bruker jeg den under øynene hans når han er forkjølet. Da renner det nemlig konstant av øynene hans, og når huden er fuktig hele tiden, får han ofte en sår "renne" under øynene i den ene hudfolden. Dette blir kjapt fint igjen med Bephanten ;) Så DER! Løp og kjøp? Jeg er i hvert fall fornøyd med den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar