torsdag 8. mars 2012

Et sunnere alternativ


Jeg fikk venninnebesøk i formiddag (det er jo en av de store gledene ved å være hjemme i permisjon).

Men vi er nå engang "oppdratt" slik at man jo må ha noe å by på... Selvsagt har man da kaffe og te, men det er jo godt å servere noe til liksom;) Her i huset blir det fort at det jeg serverer er noe usunnt noe (særdelese ofte noe med sjokolade...). Men i dag ville jeg noe annet....

Jeg fikk lyst på muffins, grove muffins vel og mereke, og et kjapt google-søk, gav meg disse:

Det er første gang jeg har bakt grove muffins, så jeg var jo litt spent!

De var fantastisk gode faktisk, og jeg tror hele hemmeligheten ligger i å røre minimalt. De ble luftige og gode, og jeg kan KUn anbefale dere å prøve selv:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar