lørdag 21. april 2012

Vår og litt tid..

Det har vært hektiske uker i det siste, og alt for langt mellom dagene der jeg har følt at vi har hatt TID, ungene og meg, til å bare kose litt..

I dag har vi TATT hele dagen til kvalitetstid sammen.

Etter et par timer i Lien med nistepakke (det er ingen matpakker som smaker så godt som de vi spiser i skogen...) steinkasting og blomsterplukking,

har vi vært hos naboen og lekt, med små og store venner, før en ettermiddag hjemme med lørdagsgrøt og lørdagskos.

Mannen i huset har blitt frarøvet hele kosedagen der han har slavet i vei for å få hagen ferdig (jeg må nok lage et hageinnlegg om litt så dere får sett hvor flott det blir!), og nå er han hos en kompis for å se helgens brannkamp, mens jeg, fortsatt nyter mine skjønne småtroll :)

Snart skal barna legges, og mor skal krølles opp i sofakroken med litt godt på fatet og kanskje en kald nullpils ;)

Ha en fortreffelig lørdag alle som en :)

1 kommentar:

  1. Bra med kvalitetstid:) Og kult med "PIA OG COOP" på siden her - lykke til:)

    SvarSlett