fredag 20. april 2012

Jøje meg!!!

Etter at familie og venner i Danmark har etterlyst blogginnlegg og updates fra livet her på Askøyen, gikk jeg innom her i dag. Det er jaggu meg 1 måned siden siste innlegg!!??

Jeg kan kun "unnskylde" meg med at tiden flyr!! Jeg har startet i jobb igjen og timene etter jobb slukes av barn, kosing, husarbeid og trening.

Meen i dag har jeg fri, Mattias og Silje leker litt og jeg kikker innom her for å si at vi har det fint :)

Barna vokser og trives, Mattias er kommet i trassalderen og er til tider en prøvelse av dimensjoner... Men innimellom har vi kosestunder også :)
Som i morges hvor han ville ha Silje med seg inn i det lille lekehuset for å "sove" litt.
Hun stråler jo opp når han prater og leker med henne, men jaggu må man passe på. Han er jo en voldsom "koser" han gutten in. Og kjenner ikke alltid kreftene sine...
Nå er det litt kaos her, så: God helg, og håper vi ses snart :)

2 kommentarer:

  1. Så stor hun har blitt! God helg til dere!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Koselig i blogg du har. Og søte små og.
    ha en god helg!

    SvarSlett