fredag 9. oktober 2009

Boller og helg!

Da jeg stod opp i dag, var planen for dagen allerede lagt. Jeg skulle sette en bolledeig, kjøre mine foreldre til togstasjonen og litt senere få besøk av en venninne med 2 jenter som skulle hjelpe å trille runde, flotte boller. Deretter skulle vi ut i det fri med nystekte boller og kakao. I dag har det til og med vært perfekt turvær, bolleoppskrift fant jeg i blogglandia og alt har gått helt etter planen :) Vi har hatt en koselig formiddag ved Ingersvannet, hvor høsten virkelig er satt inn, (det merkes forøvrig på andre områder også, i og med at jeg måtte skrape is av bilen min i morges...). Vi voksne fikk mast, Mattias sov og jentene tumlet rundt innimellom kakao, boller og kakemenn. Vel hjemme sov Mattias akkurat lenge nok i vognen, til at jeg fikk ryddet halvparten av alle hagemøbler og blomsterkrukker vekk for vinteren, før vi med kalde kinner og smil om munnen gikk inn for litt leking, igjen:)

Nå skal resten av denne ettermiddagen nytes med en kopp te, resten av bollene og en sofa.
God helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar