onsdag 21. oktober 2009

Ut på tur aldri sur :)

Innimellom flyttekaoset bestemte jeg meg for å ta en hviledag i dag. Noe som er særdeles velfortjent, synes jeg i hvert fall selv:) Alt er pakket, det som skulle selges er solgt, bosset er sortert fra, og alt jeg klarer å flytte alene er kjørt vekk. Så da.... Ut på tur aldri sur :)
Etter en sms til en fotograferende venninne, var det bare å kaste vognen i bilen, plukke med kamera og skjerf, og komme seg ut! Planen var å kjøre til Ask, men bilturen ble for lang for den lille valpen min venninne hadde med, så da ble det Ingersvannet igjen da:)
Synes det var morsomt at det enslige eplet fortsatt henger der, så måtte jo ta et bilde av det da...Vi har jo liksom fulgt det litt på turene de siste 2 månedene, det ser faktisk fortsatt litt fristende ut... Ellers var det selvfølgelig en deilig tur! Jeg kommer ikke helt over hvor nydelig høstvær vi har hatt sålangt i høst! Da er det jo ekstra godt når jeg får brukt det. Og Mattias elsker jo også å være ute, men sovner som oftest hvis han må være i vognen. Jeg kan jo ikke bruke babybjørnen hver gang vi går tur heller, han veier jo tross alt over 8 kg, så det begynner å merkes i ryggen etter lengre turer gitt:)
Men deilig er det i hvert fall. Håper alle har nytt dagen så langt. Nå står det en halvtime med kaffe og oppdatering i blogglandia for tur, før min far og meg sammen skal tilberede dagens middag (vi lever jo som storfamilie for tiden, og skal gjøre det i 2 måneder). I dag er det en klar favoritt, saltatorsk med hvit saus og masse gulerøtter, som står på menyen. Bon appetit!

2 kommentarer:

  1. Go`d middag til dere! og forresten.. koselig med storfamilie da;)

    SvarSlett
  2. Det er veldig koselig med storfamilie:) Kanskje spesielt når det er for en begrenset periode :)

    SvarSlett