fredag 14. januar 2011

Den syvende dagen........

Den syvende dagen burde omhandlet noe eventyrlig, forunderlig vakkert og spennende. Og, på mange måter gjør den nettop det!!
På den syvende dagen skal jeg vise dere et bilde av meg og min beste venn.
Nå er det slik at venner har fallt inn i livet mitt på ulike tidspunkter i livet mitt. Noen har også fallt ut, i både korte og lengre perioder, men de er stadig mine venner.

Jeg er en ekstremt heldig ung dame (jeg jobber med overgangen fra å omtale meg selv som jente til dame for tiden...) som har et helt knippe med helt spesielle, hjertenære venner. Noen har jeg gått på skole med, andre har jeg bodd med, noen har "bare" solgt meg kaffe og pizzaskiver på den lokale kafeén og noen har jeg truffet via fest og moro. Felles for dem alle er at de er nær meg, og er på ulike måter alle min beste venn :)
Uansett.... Ett bilde skulle presenteres, og da lar vi alderdommen seire, den eldste...Da jeg var 18 måneder banket det en jente på gatedøren vår og spurte om det bodde en jente hun kunne leke med i det huset.
Fra det øyeblikket til i dag har vi bodd i ulike landsdeler, ulike land, studert i helt ulike retninger med mange ulike interresser.
Vi har ledd, grått, kranglet, sloss, rast og tilgitt hverandre, MANGE ganger... I dag bor vi 5 km fra hverandre og er fortsatt beste venner = Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar