torsdag 27. januar 2011

Navnetull?

Hmm. Dagens utfordring er litt rar, kanskje?
Jeg skal i hvert fall fortelle om mine kallenavn og opphavet til dem.
Jeg har faktisk 2 kallenavn! Et familien bruker og et vennene mine bruker.
Blandt min far og brødre går jeg for Dubben - Etter som at jeg som liten fikk det kallenavnet av en kompis av min far, siden jeg fløt som dubb i vannet :)
Blandt venner kalles jeg en fin blanding av mitt eget navn (Lillianne) og den forenklete versjonen: Lilli.
Hvorfor? Kanskje bare fordi det er lettere?
Hva vet vel jeg...
Det er jo strengt tatt ikke meg som har bestemt det ;)

Det beste "kallenavnet" er det kun en som har på meg...

Den vakreste, godeste, musikalske lille gullgutten min, Mattias.

I hans liv kalles jeg bare Mamma :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar