mandag 31. januar 2011

Musikk og sånn

Hmmm. Jeg er visst litt "bakom" på bloggingen her.... Jaja, sånt skjer vel i de beste familier?
Vi har nemlig hatt koselig besøk i helgen av min bror med familie, og har i tillegg hatt en syk Mattias (noe som ikke var fullt sååå koselig, selvsagt)Men de to faktorene tilsammen tillot svært begrenset bruk av min elskede Mac. Meeen, jeg bare later som ingen verdens ting og går til "neste" dag. dagens (eller lite oppfinnsomme) utfordring var et screenshot .. Så her er det:
Siden neste dags oppgave var ca like morosam kjører vi to i en varianten i dag ;D
Da skulle jeg liksom helst hatt et favorittalbum..
Noe sånt finnes ikke :(
Jeg har nemlig flere som det blir umulig og velge iblandt....
IdaMarie - Fortress around my heart - er nødt å få humøret opp!
Tracy Chapman- Tracy Chapman er uunnværlig om jeg trenger å synge ut litt.
Coldplay- X&Y, vil forbli en evig favoritt av romantiske grunner :)
I tillegg til disse florerer verden av nydelig/spennende/utfordrende/tøff musikk, som bare venter på å bli oppdaget. Har du oppdaget noe vi andre burde sjekket ut?

1 kommentar:

  1. Heisann!!

    Gøy at du vil bli med på min Give away,masse lykke til!!

    Nydelig baby over her,og god musikk du foreslår!!

    ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett