lørdag 8. desember 2012

Juleverksted

Årets juleverksted i Skogvegen er vel overstått, og var, atter en gang, til stor glede for både store og små :)

Silje var passende pyntet for anledningen, og Mattias godtok å ha på seg både bukse OG t-skjorte (noe som egentlig er en sjelden affære her i huset, da han helst løper rundt i bokseren...)

Som vanlig hadde jeg kjøpt masse forskjellige greier vi kunne lage, klippe og lime, og som vanlig fikk jeg minimalt med tid til å lage noe selv. Men jeg fikk da i det minste lage hanker til julekurvene vi lagde i fjor....
Mattias og Silje var ivrige i starten og kreerte både julekort og spiste kilovis med pepperkakedeig.

Tradisjonen tro serverte vi selvsagt Æbleskiver med syltetøy til, og Silje forstod kjapt prinsippet med dyppingen der ja ;)



En herlig dag er overstått, barna er avlevert til mormor og bestefar, og mor i huset skal ha en øl og se på håndballkamp, før jeg trekker i finstasen og gjør meg klar til årets vennejulebord :)

2 kommentarer:

  1. He he, har også en treåring her som foretrekker å løpe lettkledd rundt.... Kos deg på julebord!

    SvarSlett