onsdag 19. desember 2012

Klar til jul?

Nå har vi vaska golvet, og vi har børi ved.. Eller - det har vi jo ikke! Men den siste gaven er kjøpt, jeg har bakt det jeg skal og juletreet er kjøpt!
Utenfor er klatrenissene kommet opp, det er lys i busken og litt julepynt i pottene! Koooooselig :)

 Så klar til jul har jeg ikke vært før i år i hvert fall :)  (klatrenissene er det selvsagt svigerfar som har laget til oss!)

Ja, det er godt med alt som er gjort, og om juletreet kun er kommet inn i boden, så er det da "i hus" det og?

Nå gleder jeg meg til pynting og kos i helgen!
Jeg har forresten begynt å revurdere min "antiplastikk-juletre" mening her på det siste...  Det er de dere fantastiske argumentene med miljø, gjenbruk og økonomi som slår meg ut av "rett" kurs. Men i år er Edelgranen kjøpt (for den syke summen av 450 kr!!), så i år også blir det nå skikkelig tre.

Så kanskje det neste år blir plastikk-fantastikk på meg og? Jeg må bare overtale mannen i huset først ;)

1 kommentar:

  1. Vi har også kjøpt edelgran. Det er noe med lukta som får meg i julestemning, tror jeg. Jeg unngår plasttre, men ser jo at det har flere fordeler....

    SvarSlett