tirsdag 25. desember 2012

Vellykket feiring :)

En fantastisk julefeiring er overstått! Alle storkoste seg, og jeg tror jeg kan si at dette har vært den mest avslappede og koselige julaften jeg kan huske! Vi var kun 2 barn og 4 voksne, så det var god tid til å åpne gavene HELT opp, og leke med de mellom åpningen. (Silje åpnet faktisk kun halvdelen av gavene sine i går. Da hun mistet interessen ventet vi heller til i morges med resten).

Vi hadde til og med en lengre pause midt i åpningen der barna lekte og de voksne drakk kaffe! Perfekt :)

Mattias maste ikke om å åpne ny hele tiden heller, men var glad for det han fikk, og lekte med det helt til vi sa at han kunne få åpne ny når han ville. DA løp han bort på små tær og valgte. Nesten uansett hva han åpnet (på nær en babydukke min søster hadde pakket inn på tull) ble han kjempeglad og sa "akkurat det jeg trengte!"

Favorittgavene var dog Lyner Mcqueen lastebil, Sabeltanns skute og en hoppeball.

Silje fikk mye klær, bøker og dukke og dukkevogn, her var det nok sistnevnte som var favorittene ;)


Mor i huset fikk klær, sjokolade,fuglemater, Mariuskopper, flotte bøker, av venner, familie og mann som tydeligvis kjenner meg godt ;) Og et flott håndavtrykk fra minstemann.

En deilig aften, med deilige gaver og deilig familie!

Ps. Bilder tatt med mitt flett nye canon ixus kamera (gave fra mannen i huset), for å gjøre fremtidig blogging lettere og bedre bildemessig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar