mandag 18. februar 2013

Kreativ?

Jeg har ikke akkurat overveldes av kreativitet og energi den siste tiden. Vinteren i seg selv drener litt krefter av meg, og når ungene vekselvis er syke, er det ikke fristende å begi seg ut på kreative stier når kvelden kommer.

Jeg fikk boken "Kreative mammaer" til jul av mannen i huset, og har nå bladd i den et par ganger, men først nå kom lysten til å lage noe over meg.

Egentlig kom ideen etter at ungene hadde lekt seg litt med fingermaling og svamping.

I boken har hun laget en superheltvimpel, sydd av gamle tegnerserieblader.

JEG ville heller sy en kunstvimpel, av ungenes malerier! 2 fluer i et smekk: Ungenes kunst får lov å komme opp å henge, og det ser litt kult ut!

Denne er jo lett å bytte ut med nye tegninger etterhvert som de blir eldre og :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar