fredag 15. februar 2013

Tørketid

I perioder skjer det svært lite her på Lillis verden. Det kan det være massevis av grunner til! Av og til har jeg ikke stort å "berette", ingen prosjekter jeg er stolt over (eller strever med) og ingen spennende utflukter.
Andre ganger flyr livet (og tiden) fra meg, dagene blir for travle og hjernen (og kroppen) for sleten til å fungere godt nok til å skrive noen ord når kvelden kommer. Slik har det vært nå, i en 3-ukers tid faktisk, for meg.
Kort og godt en tørkeperiode her på Blogglandia. Mens livet ellers har vært like begivenhetsrikt og normalt som ellers.
Vi går turer, koser oss, bygger lego, baker, besøker venner, ligger på sofaen, strikker, spiller, krangler, jobber og er mye småsyke.

Silje øver på massevis av nye ord. Hun kan blandt annet si: sitte, spise, banan, mamma, pappa, mormor, hei og hadet, uffy (Fluffy- katten vår) madia (Mattias)  - men til syvende og sist kalles alt manimanima, namenamenamenam (ikke et eneste blabla-ord i hennes munn)
Så det er mest av det: Laaaange tirader med manimanima og lignende sjarmerende ord :)

Ellers kooser vi, med de vakreste barna vi kunne ønsket oss :)


Nå håper jeg tørkeperioden fikk en brå slutt, og at jeg finner overskudd og lyst, til å igjen, sette meg ned her med min sletne mac! God helg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar