tirsdag 22. desember 2009

I skogveien 50...

Etter en god uke i nytt hus, har ting stabilisert seg i Skogveien 50 A. Dessverre har vi enda ikke fått nett, og etter at jeg purret på Nextgentel i går og fikk vite at installasjon er beregnet til 6 januar, ble jeg lettere oppgitt...
Derfor tok jeg i dag med meg macen til Kafe Fru Luna, hvor jeg sitter nå og nyter en god kopp kaffe og den utsøkte gulrotkaken deres! Mmmmmmmmmmmmmmmm:)
Ellers så er huset etterhvert så møblert som det kan bli når man flytter fra 80 kvadrat til 160.. Det betyr at det er deilig mye luft melom møblene, og at vi har god plass :)
Vi har valgt å benytte det største rommet til bibliotek/kontor, og er superfornøyde med å få dekket en hel vegg med Billy reoler (inludert en special edition) fra Ikea!
Vi har masse bøker begge to nemlig, og det blir jo ikke akkurat færre med årene ;)
Tar med et lite glimt fra stuen også, sånn helt på tampen, før jeg vier kaken all min konsentrasjon:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar