lørdag 27. februar 2010

Et "glemt" kryp


Jeg hadde nesten klart å glemme hvor ekle brunsnglene er, og at de spiste på alle tulipanene og jordbærplantene mine. Heldigvis at de ikke liker roser, det er favoritten min ved siden av tulipan:) Tidligere i vinter ble det slått opp at de sikkert døde nå når det var så kaldt. Og jeg tenkte at det var jo heldig at all denne snøen kunne føre noe definitivt positivt med seg:)
Men så.. leser jeg i dagens BT at neida, de dør nok ikke ut. Det har vært så deilig mye snø som de luner seg og ligger i dvale under...
Jaja. Da blir det frem med salt og klype igjen til våren og gå ut på jakt i ledige stunder. Jeg skal jo tross alt forsøke å lage til et fint uteområde med litt beder og litt hage utenfor huset mitt.. Noen gode tips til nettsider med inspirasjon på uteområdet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar