mandag 22. august 2011

Loppefangst

Etter sist helgs mislykkede forsøk på loppeshopping i Skostredet (der var det kun en liten bod sist helg), så var det godt å komme seg på loppis i helgen i Kleppe bedehus. Det beste der er nok at det er billig og at alt er prutbart.
- Her må jeg innrømme at jeg så godt som aldri pruter når ting har en ok pris i utgangspunktet, men at jeg heller tenker at det går til gode formål.
Uansett: Gårsdagens fangst resulterte i at jeg kan slutte min (overraskende lange) leting etter en spesiell og morsom taklampe til babyrommet!
Denne Disneylampen fra 1981 er jo kort og godt nydelig søt, og vil nok passe helt perfekt etter en vask, bittelitt lim og en ny skrue.
Lampen ble min for en hel tyvekroning (her må jeg nesten nevne at den lampen jeg nå på det siste tenkte at jeg kunne "akseptere" å kjøpe koster nærmere 600... Så her føler jeg virkelig at jeg bare har spart!!)

I tillegg fikk vi en stråveske, fylt med treklosser til 10 kroner og en seilebane til Mattiasen til 25 kr. (nøyaktig make seilebane var det en som, tidligere i dag, ville selge brukt på facebook til 200.)

Mattias har allerede lekt masse med både klosser og seilbane, og jeg har enda ikke helt lagt planen for hva den nye stråvesken min skal inneholde :)

Så jeg er skikkelig fornøyd med helgens kupp!

1 kommentar:

  1. for et loppekupp!!! Lampen er jo nyyydelig :) Og like GAMMEL som meg..! Det er ikke værst ;) Nudelig teppe du har strikket.. VEnter vi også ;)

    SvarSlett