søndag 22. april 2012

7 måneder

Minstegullet er vel 7 måneder nå! En evig lykkelig, smilende og god jente, fra morgen til kvelden:)

Det er rent sagt et fantastisk humør på jenten, og det er bare deilig!! Meeeen. fortsatt våkner tøtto om natten (flere ganger hver natt) og vil aller helst ha pupp.. For 3 dager siden begynte vi med at hun kun fikk første gangen hun våkner (da er det som regel 6 timer siden hun sist fikk mat, men etter det får hun kun beskjed på at det er natt, en slurk vann og en smokk.

Hvor lenge kommer hun til å fortsette å vekke meg? Er dette løsningen?? Fremtil for 3 dager siden gav jeg bare pupp hver gang fordi at det førte til at jeg kjapt fikk legge meg igjen... Men nå, med jobb og alt trenger jeg litt mer sammenhengende søvn..

Når sov dine natten gjennom?

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Stakkars deg. Det høres utrolig slitsomt ut. Vi la BLT på eget rom da han var 4 mnd. Bare noen dager, senere, mener jeg han sov godt gjennom hele natten. Tror han syntes det var deilig å slippe å ha oss ved siden av seg. Håper det blir bedre for deg snart. Klem

    SvarSlett
  2. Ja, satser på at det blir lettere :) Hun har sovet på eget rom lenge (tror hun kun var 2 måneder da hun kom på eget rom), så det er i hvert fall ikke meg som vekker hun ;)

    SvarSlett
  3. Håper det ordner seg snart for dere, Lillianne... Det blir fort slitsomt ellers. Jeg husker heldigvis ikke så mye om akkurat hvordan det var, men jeg begynte på skole i Bergen når hun var 6 mnd og ammet da fortsatt. Dette orket jeg 2,5 mnd, så var ammingen over for min del:)Håper det ordner seg fort for din del! :) klem

    SvarSlett