torsdag 21. juni 2012

Svalende skygge

Jeg tror aldri jeg har vært mer opptatt av å finne skygge, som jeg er denne sommeren. Mattias´første sommer var han fortsatt så liten at han mest lå i vognen, og fint sov inne mens jeg evt. solte meg på terrassen (en av fordelene ved liten leilighet...), men denne sommeren med Silje er hun langt fra fornøyd med vognen! Det finnes jo en hel verden der ute som trenger utforsking!!! Bak huset, på terrassen har vi kjøpt en parasoll til å stå, men jeg synes det er så kaldt og hardt for henne å ligge på flisene. Da ble jeg grådig inspirert av et innlegg på foreldremanualen sin blogg, med hjemmelaget skygge, og satte igang med symaskinen for et par dager siden.

Restestoff hadde jeg jo mer enn nok av, og da var det jo bare å hive seg rundt og kreere dette søte (synes jeg selv da) skyggeteltet til søtnosen min :)



Hun pludrer, prater og ler der hun ligger, og ser nå ut som om hun liker både den nye plassen hennes og alt gresset - og insektene, hun får tilgang til fra der hun ligger ;)

Nå kan sommeren bare fortsette! Skyggen er klar!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar