fredag 31. august 2012

Fra egen have!

Jeg er fortsatt snylta forkjølet og fullstendig tett i toppetasjen, og hva smaker vel bedre da enn hjemmelaget tomatsuppe,

med både tomater og gulrøtter fra egen avling i hagen?


Oppskriften fant jeg på det uendelige nettet

og tilpasset den litt til mitt behov - og voila:

Så deilig den ble!! Sterk, fyldig og god!

Perfekt middag i dag, etterfulgt av ferske jordbær med sukker og melk, en siste smak av sommer...

Mmmmmmmm:)

Eller som Mattias sa: Dette er jo lørdagsgodt!!
Det er i hvert fall en vitamininnsprøytning som burde klare å jage vekk baseluskene fra hodet mitt, så jeg kan virke som normalt igjen ;)




 Silje spiser (som vanlig) med begge hender - næringsvett har hun i hvert fall ;)

1 kommentar:

  1. Tomatene mine er fremdeles grønne! Grmf... fikk da noen agurker. Tomatsuppen så veldig god ut...håper den hjelper. God bedring!

    SvarSlett