fredag 2. november 2012

Ønske...

Rundt meg er familen allerede startet pratet om hva "vi ønsker oss"... På ungenes vegne synes jeg faktisk det er lett nok. De trenger litt ull, brio togbanedeler, litt nye leker, litt nytt til rommene osv. Der er det nok ønsker å ta av. (for ikke å snakke om den evindelige lynet McQueen lastebilen som Mattias, i allerede 2 måneder, har fortalt alle som vil høre at den ønsker han seg bare til jul...)

så var det meg selv da... jeg ønsker meg veldig et lite kompaktkamera, men det koster jo litt så måtte jo finne på litt annet også... Hva skulle nå det være?
Tjo en bok eller to? Av Sarah Blædel eller J.K. Rowling? det kunne jo vært noe. Klær selvsagt - men det er jo ikke så lett for andre... ULL er selvsagt også alltid en vinner for mor også.. så kom jeg på at jeg ønsker meg faktisk tekopper! DET burde jo være en smal sak å ønske?!

Men så begynte jeg å tenke på alle kriteriene... Det MÅ være en hank, og den må være god å holde i.. Den må være større nede enn oppe, og litt rund nede, den må være fin og stor nok til å romme en god kopp med te... Etter mye surfing på verdensveven har jeg kommet frem til et par søte forslag...

Aller helst skal den være uten fat også. Liker godt den røde, men i litt større modell, uten tefat...

Hmmm. Jaja, jeg har i hvert fall ønsket meg noe, så er liksom ballen kastet videre ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar