torsdag 3. januar 2013

Hurra, hurra, hurra!

I dag er Lillis fødselsdag! hurra hurra hurra!
Og ja, det er det! Jeg blir 34 år i dag (tiden flyr og bla bla bla, men den GJØR det!)

Jeg har bakt og styrt på i går kveld, "mistet" gulrotkaken da, så den lignet mest på et flykrasj,



men det kommer seg jo alltid med glasur og pynt!


Heldigvis gikk det litt bedre med min (og mannens og naboens) favoritt: Sjokoladekaken!!




Et sværa styr å lage til bursdagsbesøk...

 (Sletent "snart bursdagsbarn" kl 10 om kvelden etter kakebaksten er overstått, og ungene FORTSATT er våkne og "irriterende"!)

(hvis noen synes det er feil navn og alder på kronen "min" er det fordi min niese har bursdag dagen etterpå meg så vi feirer oss sammen!)

Heldigvis er det kjekt å ha bursdag da!

Her fant jeg muffins oppskriften (som var både god og lett!), oppskriften på de to andre er "mine egne" små hemmeligheter og er utrolig gode :)




Nå gleder jeg meg til besøk med taco og kaker etter jobb! Mmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar