torsdag 15. desember 2011

Vinnerhell?


Jeg har en tendens til å delta i masse blogglotterier og konkurranser på Facebook. Som regel glemmer jeg alt om hele konkurransen en time etter at jeg har deltatt, jeg vinner jo aldri allikevel ;)

Men så, i går, datt det en melding inn i facebook-innboksen min om at jeg hadde vunnet en Air down jakke fra Peak Performance!! (herfra) Heldige meg var derfor inne i butikken deres i Rådhusgaten i dag, og hentet meg ut en knallrød, drittøff jakke!!!
Jeg har i hvert fall aldri hatt en så dyr jakke før, så jeg føler at jeg er veldig heldig!!

(Selvsagt måtte jeg innom butikken å kjøpe meg en lotto på vei hjem fra byn... Så får vi se om det er mer flaks i vente...)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny, knallfin jakke! Heldiggrisen;) Men vel fortjent:)

    SvarSlett
  2. Julerød!! Slitan med superfin jakke :)

    SvarSlett