torsdag 10. januar 2013

Dont jinx it...

Ja, så slo den igjen da!! Kommentaren om at "jeg er frisk", var jo nødt å komme tilbake til meg...

(og en god venn kommenterte, så rett så rett, Don´t jinx it!)

Eller... Dvs at JEG er jo fortsatt frisk! Meeeen begge de to søte små er sjuklinger. De hoster og harker og snottet renner, mens feberen raser. Så kan det VEL være at jeg er frisk - men kjekt er det nå ikke alikevel!

Da er det nå greit de få minuttene innimellom, når jeg har lurt i de litt mat (i form av (favoritten...???) skive med majones, grøt og frukt - det er snart det eneste som glir ned) og paraceten virker en stakket stund. DA er det om å gjøre å kaste seg rundt å finne på noe som selv sjuklingene synes er gøy: Maling!





Og det var koselig det - helt til Silje fant ut at det sikkert smaker godt med sånn maling! Det gjorde det ikke!!! Man skal jo lære selvsagt, men da ble hun så rasende at det var helt uaktuellt for henne å male mer i hvert fall!!


 Så vi får nå se, om vi, i løpet av dagen får tid til et glimt av 2 opplagte barn (helst samtidig) så vi kan få malt ferdig? Jaja, et par minutter her og et par minutter der, det blir jo kjapt fem minutter det ;) Er dere friske?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar