lørdag 12. januar 2013

IKEA på en lørdag???

IKEA på en lørdag, høres, for mange ut som perfekt dag! For meg høres det ut som et mareritt, og jeg merker nesten svettetoktene komme bare jeg tenker på det...

Men spisestuen vår MÅ ut, og noe nytt MÅ inn! I og med at mine flotte foreldre har gavekort på IKEA, og gir et tilskudd til nye møbler, sender jeg derfor MANNEN i huset på IKEA på shopping! På en lørdag!

Heldigvis har jeg en mann som takler (og nesten liker IKEA) og i tillegg har han såpasse god smak (kombinert med gode veiledninger fra fruen) at jeg stoler på at han kommer hjem om et par timer, med nye spisemøbler til oss!


Jeg må innrømme at det er litt vemodig, for spisebordet vi har nå, har svigerfar laget for mange år siden til Ricco, men vi trenger noe større vi. Så venter jeg i spenning på hva mannen kommer hjem med og hvordan det blir seendes ut :)

1 kommentar:

  1. Oi så imponert jeg er både over deg og mannen. Du sender han ut og går ut i fra at han kommer hjem med en fin spisestue! Det hadde jeg aldri turt ;D Jeg håper vi får se resultatet om ikke så lenge!
    Så koselig og fin blogg du har, henger meg på og følger deg videre!

    Ønsker deg en forstatt fin søndag!

    SvarSlett