mandag 7. januar 2013

Skryt eller syt??

Jeg måtte smile litt for meg selv her. Jeg var innom facebook (noe jeg innrømmer å være innom flere ganger daglig faktisk...), her i sted, og scrollet nedover. Tenkte jeg kunne jo slenge ut en oppdatering (jeg er nemlig ikke så flink på statusoppdateringene der inne). Jeg kunne jo skrive feks ferdig på jobb eller Mattias er syk eller noe. Men så ser jeg at 90 % av alle oppdateringene handler om sykdom/dårlig nattesøvn/jobbstart, og de resterende 10 handler om "Ah jeg er i syden og kooooooooser meg" eller noe lignende.

Det er da det virkelig er utviklet seg slik at, facebook, som ble kritisert for å skape et glansbilde av livet, med kun skryting, er gått over til å bli baksiden av glansbildet, og regelrett sytete!
I og med at jeg hadde nå bestemt meg for å oppdatere statusen min, slo jeg til med "jeg slår bare fast at jeg er frisk". Så vet nå folk det i hvet fall ;)

Det er bedre med dårlig humor enn ingen humor;)

Jeg synes forøvrig det er kjekt å holdes litt oppdatert på hva venner og bekjente driver med, se bilder o.l., samtidig som det jo er trist når man innser at det kun er på facebook man er "venner", og at det er den kontakten man har - men sånn er det nå bare, det er jo grenser for hvor mange man har tid til å faktisk ha et personlig forhold til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar