tirsdag 8. januar 2013

Selv julen må ut en gang...

Jeg elsker julen, og kosen og pynten og alt, men jaggu er det deilig når alt forsvinner og, og vi kan se bordplater og vinduer igjen, istedet for BARE nisser og engler ;)

Både jul og bursdag er ryddet (og ikke minst: VASKET) ut!

(her er et helt tydelig bevis på at det trengtes av, minst en, årsak..)


Da er det deilig å nyte kvelden med hver vår nye kopp te, Mariuskopper fikk jeg til både jul og bursdag, av den vakreste venninnen min! For ikke å snakke om Riccos Yberpraktiske kopp, fra enklere liv (gave fra svigersene hans), gjør selv tedrikking litt nerdete,

 komplettert av at jeg endelig har fått meg kosebukse i rett størrelse ;)

Nyyyyte kvelden skal jeg nå med greys, te og mere Marius-strikk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar