søndag 13. januar 2013

Ny spisestue og slitsom helg

Omsider er den nye spisestuen montert (jada, lampen må sentreres og kanskje finner jeg en litt mindre rynkete løper, men detaljer får vi fikse til en annen dag..).

Jeg er forsåvidt særs fornøyd med mannens dømmekraft, og synes det ble fint! Deilig med et bredt og fint bord, og i tillegg er det jo 2 ileggsplater, så det blir jo nesten 3 meter, om vi vil!

Mattias har gode håndverkergener, og hjelper mer enn gjerne til.

Silje derimot har vært veldig syk hele helgen, enten hoster hun ellers griner hun og kun korte stunder innimellom sover hun. Derfor tilbragte vi formiddagen i kø på legevakten, kun for å få konstatert det vi mest visst: hals og lunger, men virus så vi skulle observere videre. Jeg synes det er det vi alltid får beskjed om, derfor ventet jeg så lenge med å ringe i utgangspunktet (hun har tross alt vært syk siden onsdag og kun blitt verre og verre). Alikevel synes jeg det føles godt at vi i det minste har fått sjekket henne og tatt CRP, så krysser vi fingre for at familien Førgaard får et par timers sammenhengende søvn i løpet av denne natten, for nå er det snart en uke siden sist...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar