torsdag 26. november 2009

Jakten på julenissen :)

Etter gårsdagens pynting med nisser og styr, har min lille gutt vært i fyr og flamme!
Alt som er under bordhøyde er jo, etter hans mening, hans nye leker... Her hører det med å si at alle hans tidligere erfaringer uteukkende bekrefter at han EIER gulvet, så det skulle bare mangle om ikke julepynten også er laget til han!

Blandt andre ting er denne nissen fantastisk interressant:) Det jeg synes er mest fantastisk er gleden (og ikke minst glimtet) i guttens øyne når han øyner sjansen for å velte den, så han kan stifte nærmere bekjentskap med den:) Jeg kan bare glede meg (og kanskje grue meg bittelitt?) til alle de morsomme situasjonene som utvilsomt vil oppstå, når juletreet kommer i hus...

2 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Så kjekt du vil følge min blogg!!!
    Har noen ting til felles vi, jeg også bor på Askøy og giftet meg i 08, og fikk baby i 09...hehe..
    Herlig liten gutt dere har da!!

    Ha en nydelig dag i dette ikke fullt så nydelige været ;-)

    SvarSlett
  2. Ja, det var ting til felles gitt! Morsomt. Jo takk dagen har vært bra med god lunsj på Kafe fru Luna :)

    SvarSlett