onsdag 3. mars 2010

Svømming

Jeg har jo alltid planlagt at vi skulle gå på babysvømming med Mattias. I september kontaktet jeg Askøyhallene for å melde han på kurs som skulle starte "en gang i vinter", og trodde at jeg hadde meldt han på. Det trodde jeg i hvert fall helt til jeg oppdaget at kurset var halvferdig, uten at vi hadde hørt noe om når det skulle starte. Etter å ha forhørt meg litt, fant jeg ut at det kun er dersom man il babyen skal svømme under vann, at kurset er nødvendig. Det andre kunne man lett klare uten noe kurs.Derfor troppet vi opp i Terapibadet (varmtvannsbasseng like i nærheten) uten kurs vi. I stedet tok jeg min mor med (jeg tenkte det kunne være greit å være to stykker i garderoben, så vi kunne bytte på å være med Mattias og dusje selv).
Jeg fikk vist et par grunnregler av en venninne, og fulgte ellers min sunne fornuft. Resultat: Vi koste oss alle tre. Mattias var avslappet og så ut til å nyte det, så dette blir fast innslag i vår ukeplan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar