søndag 6. juni 2010

Sommerfest

I går kveld var fruen i huset på Sommerfest i Hausdalen. Det er ikke for ofte at jeg går på fest, så da måtte jeg frem med godt humør, lage litt overskudd og grave en flaske hvitvin frem fra kjøleskapet :)

I utgangspunktet var jeg helt knust, men det er rart med det. Jeg visste jo at jeg kom til å kose meg gløgg ihjel hvis jeg først klarte å få kroppen ut av sofaen, kaste litt sminke i ansiktet og komme meg ut døren, så etter litt motivering fra meg selv, klarte jeg nå å kvinne meg opp og komme meg ut av døren!
Etter en knap times biltur (innen den tid var vi ca like mye for sene) var vi da vel fremme på tunet. Der var det laget langbord i rubbhallen, og det bugnet av reker, kjøtt og grønnsaker til grillspyd! Det er flott å ha venner som gidder og lage til fest for alle oss andre hver sommer :)



Det var en kjempekoselig kveld, som jeg ble belønnet for å ha deltatt på, da jeg fikk sove til langt på dag i dag :) Stor takk til gode venner og til mannen i huset som tok Mattias i morges ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar