mandag 7. februar 2011

Samlemani?

Tja, det har vel aldri vært min greie å samle på alt mulig... Dagens bloggeri skulle imidlertid handle om en samling jeg har, så da var det vel bare å grave seg litt i hodet og se hva jeg egentlig samler på?
Jeg har en relativt pen samling (skyllede og tørre) melkekartonger som venter på å bli pent brettet, for eksempel.Men det gjelder gjerne ikke i og med at det ikke er min plan at de skal fortsette og bo i huset sånn for evig? Da letet jeg videre og kom frem til at:

Jeg også har en relativt fin boksamling på biblioteket vårt, men det har vel de fleste?
På vei ut fra biblioteket så jeg DET!
DET jeg samler på.........
En ting jeg sliter med å kvitte meg med (og dette er et gjentagende problem...) er alle de koselige julekortene vi fikk til jul, med alle de vakre småbarna avbildet og hyggelige hilsner fra fjern og nær.
DET er nok noe jeg samler på!
Når jeg får tatt meg sammen limer jeg noen av disse inn i juleboken min :)
De siste 11 årene har jeg hvert år samlet på noen av kortene, minnene og bildene fra julen som gikk.
Nærmere en samling kommer jeg ikke her i huset :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar